rebeckahh.blogg.se

usch vad jag hatar o gå i 9an..

Publicerad 2013-11-25 21:35:12 i Allmänt,

Som rubriken lyder så hatar jag 9an.. klagade på mycket i åttan men de är ingenting jämfört med nu.. har 2!!!! veckor kvar innan deadline är, då lärarna ska sätta betygen.. jag har just nu 2 varningar, en i engelska och en i matten. men med hjälp av lärarna kommer jag klara mig.. alltså, jag måste göra eng och ma och sv denna veckan, nästa vecka får jag ta kurs och engelska.. lärarna har planerat in vår kurs dem sista veckorna.. idiotiskt... men om 2!!! veckor börjar också det tuffaste, VALET som bestämmer vad jag ska göra resten av mitt liv som Rebecka.. Herregud vilken press de blev av det.. Sen på allting har vi prao v 3 så jag måste ringa vissa ställen.. sen har vi lucia den 13de och jag är tärna, vilket betyder ännu mer att göra.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela