rebeckahh.blogg.se

Go'kväll♥

Publicerad 2013-11-09 23:02:15 i Allmänt,

Tjena! Ligger i sängen och kollar på tv just nu. Lyssnar på vädret som är ute å säger bara bläää.. idag har jag gjort ganska mycket, vaknade vid 11 och hoppade in i duschen sen vid 12.00 ca så åkte jag med pappa och de till en utförsäljning där vi köpte en ängel och en sten till mammas grav och en lykta att ha på trappan. sen åkte vi till knalleland för att handla, först va vi inne på eko och köpte lite småsaker sen när vi gick där ifrån så såg vi björn hellberg. sen åkte vi till willys och öob och handlade till maten imorgon sen åkte vi hem och käkade och sedan körde vi min bror till stan och dem släppte av mig på fritidsgården där jag träffade massa skojj folk :) blandannat smilla och hennes kille, vivi och jose, johanna och jossan :) astrevlig kväll! sen kom pappa och de å hämtade mig och sen dess har jag bara vart hemma, var ute med betzy nu ikväll men hon gillar inte och gå i vädret så de blev inte så långt, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela