rebeckahh.blogg.se

filmkväll

Publicerad 2013-12-24 22:32:10 i Allmänt,

God Jul! hoppas er jul vart lika bra som min vart! dagen började med att ja vaknade runt 10 tiden, duschade o fixade mig inte föräns vid 12 dock, iallafall vid 10 gick jag upp å käkade frukost. dagens frukost blev gröt och macka med juice. Sen så hjälpte jag familjen med julmaten. Sen så skulle jag fixa mig o så, men somnade i sängen.. ;) och när jag väl vaknade va kl typ 2! :o Så de va bara upp o fixa mig o sen skulle vi äta.. Sen var de dags för KALLE ANKA! alltid lika skoj! efter kalle anka kom iallafall tomten :) fick 5 eller 6 paket! En eltandborste av min storebror Alex, fotoramar av min andra storebror Thomas, Godis av min lillebror och presentkort på knalleland av mina föräldrar. Blev jätteglad för allting! :) Nu ligger jag här i sängen, äter lite godis och dricker vatten och kollar film.bilder kommer i nästa inlägg :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela